Rygg

Jag kom upp å iväg till gymet imorse har saknat den härliga känslan :)

Blev ett rygg pass, ett av mina favorit pass.. så nu är det bara köra på å hoppas rygg musklerna vill visa sig :) Måste ta tag i både träning å kost... kommer bli sjukt tufft då jag trillat ner å motivationen å viljan vill inte riktigt greppa tag om varann...

Måste måste måste kämpa me mitt jävla sötsug.. i hate it... men men det ska ju inte vara lätt säger dom.. så får väl inse att de kommer bli sjukt tufft, suck....

så jag hoppar väl på den här resan för 111:e gången typ haha... undra om jag kommer klara av å spöa skiten ur dessa hjärnspöken nu, jag hoppas verkligen de...

Blir trött å ledsen på mig själv.. jag är som en jävla jojo.. som har vissa sjukt bra perioder me kost, träning å resultat sen händer nåt å allt stannar upp å så börjar de om igen... Va fan är det för fel liksom....

men men just idag känner jag mig as taggad så kommer leva på de idag i alla fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0