Massor å göra, as trött, hoppas hinna

Det blev inte städat i de stora grabbarnas rum igår :/ då dom satt å va så spända när tårtan bakades så jag har kvar deras rum å lite annat... jag tänkte ju om alla köp å sälj kartonger skulle upp på vinden åxå men jag skiter nog i de...  de finns å göra ändå :) å så är jag sjukt trött så de känns lite stressigt för jag tänkte sova ett par timmar till å sen ville sandra ha sällskap på stan å köpa pressent till markus så de ska åxå hinnas med.. behöver fler timmar på denna dag känner jag... gästerna trillar in mellan 17-18 så jag hinner inte be putte om så mycket hjälp heller :/ blir å testa stress förmågan idag känner jag haha...

har i alla fall startat en maskin tvätt så blir å hänga den när jag vaknar.. smart Therese 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0