ingen semester från träningen

Resten av familjen sover å jag smyger omkring å packar gym väskan här hemma för kl 07 blir det gymet idag.. min partner in crime frågade om vi kunde ta de 7 istället för 6:30. så messade nya tiden till syrran åxå så hon me vet :)

Idag blir det å köra rygg.. har tappat ryggmusklerna upptäckte jag när jag försökte fota ryggen nu på morgonen :( men det är väl allajäkla uppehålls fel :( så vi får hoppas dom tittar fram så där sött snart igen :)

efter gymet blir de å smyga hem å se om familjen har vaknat å äta go frukost sen får vi se om min sambo ville ner å köra lr hur han gör.. sen får vi se vad den här dagen har att bjuda på.. vädret är en grym besvikelse i alla fall fy vart fan är våran sommar liksom???



dessa 2 är gamla å tagna med några veckors mellan rum så då förstår ni kanske varför jag intesparde bilden från dagens rygg för den ser man inget på alls :/ aja bara köra på igen.. 

Trött är jag men snart mot gymmet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0