Börjar kännas okej

Har vart väldigt mycket senaste tiden... saker som har fått mig å må dåligt så jag har vart rätt nere... mycket tankar som snurrar....

Men imorse när jag vaknade så kändes de okej å de va en skön känsla.. jag har kommit till de stadiet där jag måste ta en dag i taget.. 

idag har jag tvättat en massa, förberedde middagen så de bara va å värma å sätta sig till bords när familjen kom hem.. har tappat glädjen till matlagning å det är verkligen skit tråkigt.. hoppas den ska komma tillbaks..

I lördags va vi på barnkalas markus å christophers kompis från dagis fyllde å de va ett kalas ungarna gillade då dom fick åka 4 hjuling, rida på häst, hälsa på fåren, kolla på grävmaskinen å mycket annat skoj :) å dom lyssnade å skötte sig exemplariskt. vart nästan lite chockad men dom va skit duktiga :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0