Blev vila idag

Lite smått mot min vilja men måste lyssna på kroppen å har grym träningsvärk i axlar å bröst känns som min rörlighet har minskat med typ 50% haha

Men då får kroppen chansen å ladda upp för en ny grym vecka på gymet.. får se om de blir nåt pass under helgen...

men jag hann i alla fall köra igenom min kropp då jag kom ner mån-tor. å de är jag nöjd med efter all frånvaro å alla svackor så klappar mig själv på axeln lite...

Den stora frågan är ju om jag klarar mig ifrån allt socker i helgen lr om jag ska äta nåt.. "unna mig" som jag brukar säga... men vi får se helt enkelt hur jag känner när suget kommer... tänker inte gå ner å köpa bara för att..

Har precis avnjutit en goood frukost


Nu ska jag starta en maskin tvätt sen får vi se vad denna dag har å bjuda på..
Börjar jobba 18:30 ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0