Ben å rumpa fick mig å må bra

att mitt mående har gått upp å ner är inget å vara tyst om känner jag.. vissa dagar har jag inte ens velat kliva upp ur sängen...

Mycket som snurrar å mycket på jobbet är ingen bra kombo.. men jag kämpar på som alltid...

2 veckors frånvaro från gymet har vart tufft de åxå då jag vet att träningen får mitt psyke på andra tankar å jag mår bra.. på gymet tänker jag endast på träningen...

Längtar sjukt mycket efter min semester.. tog 7 veckor känner att jag behöver de, minst ;)

Imorse 6:30 hängde jag å sandra på låset till gymet vart ben å rumpa idag... 1,5 timmes hård träning :) hem å duscha, tvätta lite å göra lunchen å matlådan för å bege sig till jobb..

Imorrn 6:30 är de dags igen innan mitt p-möte hehe gäller å ställa klockan för å hinna ett kort tränings pass innan.. sen är tanken att de ska bli en jogging runda vid lunch å sen hem å vila lite innan barnen ska hämtas å sen iväg för ett natt pass.. vi har sovande natt men jag kan fan inte sova :/ så jag måste försöka vila under dagen de suger men men....

Jag hade gått ner i vikt trots massa fusk me mat å typ ingen träning... Fattar inte riktigt hur de e möjligt men klagar inte direkt ;)
bara fortsätta å hoppas man e igång på riktigt nu så de inte blir halsont å massa skit igen






Kommentarer
Postat av: mattefitness

Kul att springa på en annan fitness blogg. ;) ben och rumpa är helt underbara pass i gymmet. Det känns verkligen att man jobbat dagen efter. Lycka till med din träning.

Svar: Ja det är verkligen ett sjukt härligt pass.. får se om man kommer upp ur sängen imorrn bitti :)
Therese

2015-06-09 @ 14:51:58
URL: http://mattefitness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0