att vara bättre...

nåt jag kan bli riktigt irriterad på är mammor som tror dom vet allt...

Jag är mamma till 3 helt underbara söner å det är ett heltids jobb me många gråa hårstrån ;) men jag gör på mitt sätt de jag tycker är bäst för mina barn sen vet jag att de retar gallfeber på vissa men jag skiter fullständigt i de...

Ta hand om ditt egna i stället å se dina egna fel å brister... det man klagar på hos andra är oftast de brister man har själv...

å det är jäkligt lätt å ge råd å gör si å så när man inte har egna barn men verkar inte riktigt vara lika lätt å leva upp till när man fått egna barn...

Ingen är perfekt men ge fan i å stå me pekpinnen för de finns ingen regelbok alla föräldrar gör så gott dom kan...

om vissa ger sina barn godis, slutar me napp innan barnen blivit 1 osv osv då listan kan göras lång varför stör du dig på de liksom?? nä jag fattar verkligen inte...

här är i alla fall världens finaste pojkar å dom är mina... stoltaste mamman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0