Vecka 3 blev vinst för mig..

I torsdags morse va de vägning och ett gympass å de va den 3:e och sista vägningen innan syrrans thailands resa..

Syrran vann den första å andra vägningen så va inne på att hon skulle kamma hem den sista med men den vann jag... å enligt mig va det den bästa vinsten så jag är jätte glad..

1:a vinsten va 4 st Nocco
2:a vinsten valfri lunch (förloraren betalar alla)
3:e vinsten 1 shaker från Thailand

så jag väntar med spänning på min vinst är lite svag för träningskläder, träningsskor å shakar ;) vill ju gärna ha snygga grejer när man tränar :)


Hoppas verkligen jag hittar lusten å motivationen igen å ta mig upp å komma iväg till gymet nu när min syrra som dragit me mig är i thailand i 30 dagar å när hon kommer hem har jag börjat jobba igen...
men men måste in i huvudet å jobba lite så ska de nog bli ordning på allt... de måste de... på måndag är det nya tag som gäller igen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0