Shopping...

I tisdags åkte jag, putte å barnen till västerås för lite shopping och dom 2 stora uppförde sig som dom brukar :/ så dom får inte följa med till sthlm på måndag...

Så tråkigt att dom Alltid ska bråka å trigga upp varann till en massa skut å bus...

Aja lite shopping vart de i alla fall....

Markus behövde nytt regnställ då han växer som ogräs typ ;-) å vi hittade snygga så då fick christopher åxå nytt så klart ;)


Sen vart de så klart en massa nytt till mig ;-)







Putte hittade ett par adidas byxor och 1 linne..
sen hittade vi 1 linne å 1 t-shirt till Markus som tomten ska komma med ;-)


och jag å heminredning där är jag helt hopplös haha så får se vart jag hittar plats för detta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0