Vill inte men vet att jag måste

Idag är det dags för mitt tandläkar besök... Har såå sjukt ont i magen är så nervös.. är det nåt jag hatar så är det sjukhus, tandläkare å läkare fy fan.. nålar å borrar å annat skit skrämmer typ livet ur mig... så detta känns skit jobbigt sen att jag väntade i över 15 år med att gå gör ju inte de hela bättre.. å hade jag inte fått så där ont som jag fick så kan jag med handen på hjärtat säga att då hade jag inte gått heller..
Enda anledningen till att jag gick va för att jag hade sjukt ont, va svullen kunde inte äta lr öppna munnen mer än några cm...

Hoppas besöket idag går bra å inte gör allt gör ont... Antar att vi kanske ska prata om när tnden ska dras ut å bara den tanken gör att jag mår sjukt jäkla illa fy fan... detta är skit jobbigt...

Nån annan där ute som åxå har denna extrema fobi??? och om har ni nå tips lr knep på hur man kan lugna dessa nerver som gör mig knäpp??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0