Träning

Nu har det blivit bra med träning upp till 2 pass om dagen :)
Och bara å fortsätta.. Jag mår riktigt bra på gymet.. å investera i sig själv gör mycket mer än man kan tro med sitt mående..

Det är sjukt mycket slit både på gymet å utanför man får utmana sig både fysiskt å psykist då jag alltid vart en riktig godis råtta.. Men bara å kämpa på och har jag kommit så här långt så kan jag gå lite längre :) -17 kg sen jag började träna... och minus många cm runt midjan men finns mycket kvar enligt mig själv i alla fall...

Många säger att nu räcker de nu får du inte gå ner mer i vikt, du kommer se sjuk ut osv.. å det är komentarer som jag kan bli rätt så arg på... När jag va som störst va de inte en människa som sa nåt när jag åt godis å massa annat skit.. som att då va de ok typ som att du är redan stor så de där gör ju inget... men det är fan minst lika illa enligt mig å de jag menar me detta är att låt mig vara.. Jag är inte för smal inte på långa vägar...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0