Inte Ok....

Att mobba lr trycka ner en annan människa för att själv må bra är så fult och vidrigt... och imorse brast de för mig totalt... Har gråtit flera gånger idag känner mig liten vilket antagligen va deras syfte... Känner mig otillräcklig vilket antagligen också är meningen.. Hur man kan göra så är för mig helt oförstårligt hur vuxna människor gör detta är såå fult å vidrigt...
Jag har ringt och sagt att jag inte kommer gå till jobbet ikväll jag kommer inte å jobba min natt pga detta... Jag orkar inte och jag klarar det inte... Detta har pågått ett tag och jag har hållt de inom mig å försökt vara stark.. dom andra kollegorna har börjat se detta mer och mer och tycker det är förjävligt.. så jag väntar på att chefen ska ringa mig då jag känner att nu mår jag så pass dåligt att det är jobbigt å hålla fasaden uppe...

Jag mår piss och är jätte ledsen å detta måste få ett slut annars kommer jag sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0