Bunkrat upp

Tandläkar besöket gick bra hade 2 hål å ena satt på en visdomstand å har ont i den så den 25/2 ska den dras ut.. redan as nervös.. å sen fanns de påbörjan på lite hål.. bättre än jag trodde



Sjukstugan fortsätter här hemma.. nu har jag börjat frysa, få ont i halsen å huvudet åxå.. nej nej vill inte bli sjuk..
Markus är riktigt dålig har så ont i kroppen att han knappt orkar gå till toaletten själv.. Christopher är lite piggare idag men långt ifrån fullt pigg å arlert..
Alexanders hosta smyger fram mer och mer åxå.. Markus har även spytt 3 gånger idag å 1 gång kom de i soffan så va bara slita bort dom dynorna å tvätta..

Jag är sjukt slut känner mig golvad så lär bli sängen tidigt ikväll då de vart 2 nätter me extremt lite sömn så bara förbereda sig på en till sån natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0