Arg, Ledsen å Besviken

Det blev inget gymande nu på morgonen å den som satt stopp för det va Patrik...

Jag sliter som ett djur med köp å sälj... fotar, lägger ut å möter upp alla som ska köpa men idag frågade jag putte om han kunde möta upp en vid 10 å lämna de hon ska köpa men det gick ju tydligen inte... Jävla idiot!!! Ja jag är arg... tycker inte de borde vara så svårt för honom å göra de lilla men när pengarna kommer in då är han nöjd...

Å jag hade taggat för å komma iväg nu på morgonen å förbränna lite fläsk men så blev det inte :-(




Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten tanke, sambon kanske tycker att du spenderar mer tid på gymmet än hemma? Jag vet att du "investerar i dig själv" och att du "mår som bäst på gymmet" men ett förhållande och en familj behöver också tid och kärlek. Drinkar inte i alla "måsten", släpp städning och plockande och umgås med familjen eller föredrar du gymmet? Kanske dags att diskutera prioriteringar med sambon? Eller är du på gymmet för att slippa ta tag i vardagen? Lycka till me livet!

Svar: tack för din komentar tycker du låter ganska bitter :-( Om jag föredrar gymet framför å umgås med min familj den frågan tänker jag inte svara på för svaret är självklart.. men att sätta klockan på larm för å ta sig till gymet är något jag väljer å göra.. Jag prioriterar att investera i mig själv istället för att sova.. och på kvällarna när jag kör mina kvällspass så gör jag det oftast när barnen sover.. Många verkar "stör" sig på att jag tagit tag i träningen.. Jag sköter största delen av hemmet och jag umgås med min familj men det är minst lika viktigt med "egen tid" å min spenderar jag på gymet. brukar fråga sambon om han vill ner efter mig.
Therese

2015-01-11 @ 12:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0