2 sjuklingar hemma

igår hade christopher jätte hög feber, mega rinnande näsa å hemsk hosta.. han verkar dock må lite bättre idag då han sitter här bredvid å spelar padda...
Medans Markus sover då han insjukna inatt å har precis samma som christopher hade igår.. 
Bara lilla Alexander som klarat sig än så länge..

Kommer bli tufft idag för jag skulle helst av allt bara vilja hem å lägga mig å sova efter jag vart hos tandläkaren men har lite svårt å tro att det är nåt christopher är speciellt sugen på.. Men Markus kommer nog sova rätt mycket idag som christopher gjorde igår...

Tur att de finns lite piggilin här hemma som dom kan kyla ner sig med.. tänker mest på markus som.är dämst idag men är ju inte så att jag bara kan ge honom å låta christopher titta på ;-)

känner mig själv sträv å konstig i halsen så hoppas verkligen att jag klarar mig ifrån detta..


bjuder på denna bild jag tog för nån vecka sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0