mår du bra av de??

Att vuxna människor mobbar andra är helt jävla sjukt... Kan man må bra av å trycka ner en annan människa??

Jag är utsatt för detta på mitt jobb å det är hemskt.... 3 av mina kollegor stöttar mig till 110% 
så det är alltså inte dom 3 som håller på utan 2 andra.. att ständigt få höra nedtryckande saker när man är på jobbet är skit tufft... Jag får redan jobba jätte mycket med mig själv som det är utan att behöva hantera det här... så det blir liksom sååå sjukt mycket mer jobb för mig när det gäller å jobba med mig själv... hur mycket ska man orka liksom??
Har pratat me några i min omgivning om detta å dom tycker det är vidrigt... Har även berättat för min sambo men inte gått in så mycket på detaljerna å sakerna jag får höra för känner väl kanske att jag inte vill tynga honom med de, dumt kanske de vet jag inte...
Men pratar jätte jätte mycket me ena kollegan om detta hon står mig riktigt nära å eftersom även hon jobbar här så känns de som hon förstår mig bäst. 
Min syster Heidi pratar jag åxå med vi pratar om allt å vet att hon stöttar mig å finns där, men i slut ändan är det jag som grubblar å tänker mycket på varför det är så här? varför dom gör då?
är det avundsjuka? för jag vet att jag gör mitt jobb och att jag gör det bra... känns liksom att dom vill få bort mig... Men dom ska fan inte lyckas.. Jag är stark jag ska ta mig igenom detta åxå... 

Så till alla er som mobbar/trycker ner andra för att själva må bra vad är det för fel på er?
Förstår ni inte hur mycket skada de ni håller på med gör?

Fan för er jag är riktigt arg, besviken å ledsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0