Fler timmar på dygnet å fler dagar i veckan tack!!!

Fan hinner inte med allt....

överfull tvättkorg så blir en hel del tvättande idag men finns såå sjukt mycket annat som måste hinnas med åxå... men idag tänker jag bara göra de jag har lust till å försöka stressa ner lite för imorrn är det dags för det vidriga besöket hos tandläkaren å då ska ju tanden dras ut å ja jag är skit nervös å har vart ett par dagar nu...
Lär inte kunna sova inatt :-( fan va jag hatar detta... vill verkligen inte... är totalt livrädd....

va på gymet imorse efter mitt nattpass min dagliga dos ;-) men känner mig taggad för ett till pass idag men får se.. behöver nog varva ner istället inför besöket imorrn :-( skit när jag är så jäkla taggad.. men finns fler dagar...
vi körde ben å rumpa idag å avslutade me lite boxning å sparkar sjukt jävla kul å när man håller högt tempo så blir man halvt död men är ju så de ska vara :) 

Solen skiner nästan så man får lite vårkänslor... hoppas på å hitta ork, lust å motivation till å vårstäda här nån dag åxå... nu är jag smått nere igen utan å veta varför...
Är rätt mycket på jobbet som suger en jävla massa energi så tror de kan vara en bidragande faktor :-(

dags å planera Alexanders 2 års kalas här åxå.. Blir bara med dom närmsta.. så de ska bli mysigt.. vi är klara med pressenterna å har det blivit för mycket som vanligt? svar JA :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0