Det vidrigaste jag har sett

Att min tandläkarskräck är så stor som den är fick jag bevisat idag när jag fick se tanden dom drog ut... fy fan de va de vidrigaste jag sett.. så 15 år ska jag aldrig låta de gå mellan mina tandläkar besök igen... fy fan...

Finns lite kvar å göra.. ska dit den 6:e igen å då ska de borras å lagas :-(
men har bett å få lugnande då åxå.. å jag känner mig sjukt trött å groggy...

Men det gick sjukt bra å sjukt snabbt idag.. tror kanske de lugnande hade sin värkan trots allt :) fick 2 bedövningar 1 på utsidan å 1 på insidag å den på insidan va den som kändes sen tröck hon lite för å se så de va bedövat å vips så va tanden ute.. hörde lite hur de knastra men inte så mycket mer så de va en stor lättnad....

nu ska ni få se den sjukt vidriga tanden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0