Dagens 2:a

Efter middagen, bad av barn å så bäddade jag rent dom storas sängar så bytte jag om för ett pass på gymet dagens andra pass för att vara mer exakt :) Så putte nattade barnen å jag drog iväg för å förbränna lite till.. har ju ett mål som jag ska nå så det är bara ge sig fan på de å ge allt...

Mår sjukt illa till å från å är matt i hela kroppen men är rätt säker på att det är kroppens reaktion på denna stora förändring.. från att legat hemma sjuk 2-3 veckor å ätit massa skit till att träna rätt hårt å äta bra... men bara kämpa på för även den biten kommer ju bli bättre...

Jag mår bra av å träna, blir piggare å glad när kroppen kommit in i de å då blir jag en bättre människa :-) Jag vet att min träning stör många men det skiter jag helt ärligt i... Jag tränar när tid å möjlighet finns å hur jag pysslar ihop mitt familje pussel har inte omgivningen ett skit med å göra om alla bara kunde sköta sitt å låta andra vara men det kan ju vara den klassiska svartsjukan jag kanske kan pyssla ihop nåt som du inte kan å då svider de så man måste kasta ur sig spydiga komentarer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0