blev inte mycket sömn

fy fan va illa jag har sovit... men jag vet ju varför... domedagen är ju här idag... fy fan alltså hela jag skakar å mår illa så inte lätt å blogga via mobilen... jag vill inte dit.. måste dom verkligen dra ut tanden? så går mina tankar nu....

jag gick upp kl 6 å började tvätta i hop om å få tankarna på lite annat å de gick rakt åt skogen....
men får väl se de så att de e skönt att de blir gjort nu för vet ju inte alls hur jag mår efter tandläkaren :/ har ju bett om lugnande å aldrig tagit de förut vet bara att man inte ska gå hem själv när man fått de så puttes mamma följer med mig... som stöd å peppning...

nä nu känns de som jag måste kräkas återkommer efter tandläkarbesöket ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0