Att inte må bra

Har vart några tuffa dagar känslomässigt.. Kan som vanligt inte sätta fingret exakt på vad anledningen kan vara men har mina små aningar :/ 

Försöker jobba hårt med mig själv å mitt måendemen vissa dagar är tyngre än andra å idag är en sån tung dag... Jag vet inte alls hur jag ska hantera allt, hur jag ska hitta mig själv igen... Just nu vill jag bara bli frisk så jag kan komma igång med träningen igen för där pratar vi terapi för själen...
Ska även börja med mina depp tabletter igen, blandade känslor kring dom igen...

Ja ni kanske fattar mycket tankar som snurrar å vet inte riktigt hur jag ska hantera allt...

Har gråtit ett par gånger då känslorna å tankarna blivit för mycket..

"Men en gråtande person är inte en svag person utan en person som vart väldigt stark väldigt länge"

Jag ska klara detta å komma ännu starkare ur detta har så mycket fint i livet..
Det finaste jag har är mina 3 ögonstenar och för dom gör jag ALLT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0