Armar och bröst

Imorse när jag klev av mitt nattpass så mötte min bästa vän upp mig å så gick vi till gymet för ett pass å idag blev de bröst å armar... fy bubblan kommer va svårt å få på sig toppen imorrn kan jag garantera men sååå värt de ;-)
Att träna å maxa kroppen i dom lägen man känner att man pallar det är en känsla som inte går att beskriva...

Alla borde träna, alla kan träna... Jag trodde aldrig i mitt liv att träningen skulle bli en del av mitt liv för några år sen.. nä då va de soffan å nå gott som lockade i stället å de resulterade ju i en kropp man vantrivdes i..
Nu känner jag att jag MÅSTE ha min träning för att må bra de kanske låter sjukt men så är det... gymet är som en frizoon där man inte tänker man bara är.. å är man arg på nåt lr någon så kan man använda de till sin fördel på gymet de brukar jag göra ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0