Stress

Jag lever men har så mycket hela tiden känns de som :( 

mycket på jobbet som vanligt men bara hålla huvudet högt å ta ett pass i taget..

Tankar kring julen snurrar runt.. hur man ska fira med sina nära och kära och när man ska hinna med allt...

är i stort sätt klar med alla julklappar är väl nåt mer till min farmor som ska fixas..

Jag körde till å från västerås förra veckan tror jag de va hehe... hade en heldag me systeryster de va mysigt å gick jätte bra å köra men är väl så när man har världens bästa bil hehe...

Mina älskade barn är friska å röjer runt men det har vart väldigt mycket sjukstuga hos oss :/
så hoppas vi får vara friska nu...

Jag jobbar natt hela den här helgen så kommer vara helt slut när jag går av på måndag morgon 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0