Såååå gott

Snacka om att maten vart lyckad... de va tydligen den godaste porter steken jag någonsin gjort enligt dom som åt.. Till å med putte berömde maten å några gånger till å med å det händer typ aldrig så nog fan lyckades jag ;)
Till å med Markus å christopher åt upp.. Markus åt till å med 2 portioner..
rostbiffen va på 1,2 kg innan jag tillagade den och det vart bara 4 skivor kvar så jag är nöjd :) Tror aldrig jag fått så mycket beröm för min mat tidigare :)

Till förätt vart de hemgjord kavring me hemgjord kräftstjärts röra.. riktigt gott


Till varmrätt vart de porterstek, potatisgratäng, kokta grönsaker och sås


Efterätten stod svärmor för och de vart 1 cheescake och 1 slags cheescake/kladdkaka



Sen blev det lite fia med knuff å en massa snacks... ligger här i soffan nu å kan typ inte röra mig haha



Alexander däckade kl 18:30. Dom va ute å röjde lite i pulkabacken med putte å sin farfar antar att de tog en del på krafterna ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0