Såå mysig jul.

Va hos min farmor fram till 15:20 ungefär de va härligt å träffa alla.. mysigt..
Tomten kom på besök.. barnen nöjda å glada...

Vi åkte hem å även hit kom tomten.. Barnen är riktigt nöjda med sina julklappar och det förstår jag för det vart bra julklappar i år...

Bilder från besöken av tomten kommer då dom ligger i kameran å bilder på barnens julklappar får jag försöka fixa imorrn lr i övermorrn..

Här kommer i alla fall lite bilder ;)

Putte hjälper min farmor å farfar med lite julstök

Blev lite spelande här hemma med barnen under kvällen då tomten kom med lite familje spel ;)


Alex myser med en trött å sliten mamma

Så här såg jag ut denna jul...


God jul på er mina kära läsare 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0