God Morgon Söndag

Jag ligger fortfarande i sängen å drar mig, både skönt å behövligt men ska kliva upp snart tänkte jag ;-)

Barnen sov till 8 imorse å de tackar vi för, vi är liksom inte vana me de då dom oftast brukar vakna innan tuppen.

Christopher har ju haft sina perioder då han kissat ner sängen så fort han sovit utan blöja så det har liksom blivit blöja under nätterna då han kissat ner alla sängar han legat i typ.. å de finns roligare saker att göra än att tvätta hela sängar..
Men nu har blöjorna vart torra på morgonen i nån 
vecka så inatt sov han utan blöja å de va torrt i morse men han har vart uppe 1 gång inatt och såtog jag honom till toan innan jag gick å la mig igår.. Så hoppas det går lika bra i natt..

Idag kommer kanske puttes föräldrar över på lite lunch vi skulle höras av nu på förmiddagen och bestämma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0