Bra dag

Dagen började på gymet.. Idag fick magen sig en omgång... Hem å åt bröd till frukost, 2 skivor kavring och 1/2 ostfralla... kavringen är ju to die for...

Gjorde lunch.. pannkaks lunch idag men jag åt mina protein pannkakor me vispad kvarg me frysta hallon :) resten åt pannkakor å glass...

Rensade å fixade lite i skafferit.. vart en hel del kastat... åkte till puttes föräldrar å lämna barnen för att sen rulla vidare å storhandla å handla de sista till nyårsafton då vi ska ha mat gäster :)
gud va folk de va som handlade...

Hem å packa upp allt å fixa middagen blev lite rester för mig å putte... gäller å börja planera bättre för vi kastar sååå sjukt mycket mat så jävla onödigt....

Sen ville barnen spela fia med knuff japp en riktigt bra dag...




Idag har jag verkligen inte fått i mig mina 2 liter med vatten :(

Och så fikade jag hos puttes föräldrar :( inte bra...
men får rätta till de på gymet imorrn bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0