Måndag = slut på semestern

Idag är det dags för allvaret dagen vi inte sett fram emot har kommit 😠 Jobb, dagis å 6 års.. barnen tycker nog bara det är kul men jag å putte är inte lika nöjda.. fy fan va tråkigt... nu ska man jobba i typ 1 helt jävla år för å få vara ledig igen..... aja vuxen livet är inte alltid kul bara gilla läget lr vad säger man...

Putte lämnade Alex å christopher och jag gick med en förväntans full å nervös Markus till 6 års..
han sa i morse " mamma jag ska till ett helt nytt ställe och jag ska dit själv " 
Han kramade å pussade mig på gården för han ville inte att några kompisar skulle se ;-) börjar han bli stor tro hehe men det va bara han å 1 pojke till där nu så jag fick en till kram innan jag gick.. men de kändes lite jobbigt å gå varför vet jag inte.. kanske för att det är helt nytt för honom.. men jag vet ju att han kommer klara det där galant... Jag tror jag måste jobba lite med mig själv å inse att barnen blir stora inom kort framtid ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0