Egentid

Markus fritids är stängt idag och imorgon så jag är hemma från jobbet idag...
jag har vart uppe sen 5:30 lr lite innan de för christopher kom in innan å fråga när han skulle åka till dagis :) känns helt jävla underbart att dom trivs så bra som dom gör... så strax efter 06 va han å lillebror på väg... Jag känner att jag vill och behöver lite egentid med Markus... det va längesen nu och jag tycker det är viktigt att försöka få in ibland och idag är ju perfekt tillfälle :) men han sover fortfarande hehe... tänkte att han ska få sova tills han vaknar.. ska bli spännande å se vad klockan kommer bli... jag tror ju att de blir 7:10 men vi får se...
så jag ligger här i sängen å drar mig så jag inte väcker honom 😚😚😚



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0