Att fylla år

Att fylla år nu på äldre dagar känns mest jobbigt... men har fått såå fina presenter å blivit uppvaktad av dom som står mig närmast i livet.. å vad är bättre än nära å kära liksom...

Min kära sambo å mina underbara barn hade massa skoj till mig och fick även höra igår att det va mer på väg hem så väntar med spänning :)
här är i alla fall de jag har fått av dom än så länge ;)







Och detta fick jag av min underbara syster Heidi hennes sambo Emil å mina älskade gudbarn



Min underbara vän sandra å vapendragare på gymet gav mig en helt underbar lunch å så skulle jag få nåt mer när hennes lön kommit..


Puttes Föräldrar bjöd på födelsedags middag å satan så gott de va.. hon lagade självklart en av mina favo rätter.. hennes fläskfile gryta.. fick även med mig hem :) sen bjöd hon på en choklad cheescake med färsk annanas. de va matkoma kan jag lova



så jag har verkligen haft en kanondag.. fick en jätte stor växt av min pappa som jag inte hunnit fota än. måste försöka hitta en passande kruka först ;) och så fick jag pengar av farmor å farfar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0