Vecka 3

Idag går jag in i vecka 3 med kostschemat å jag hoppas denna vecka går lättare än vad vecka 2 gjorde.. För under vecka 2 pendrade suget efter socker nå fruktansvärt jag va jätte grinig å vart riktigt arg för minsta sak de va inte ens kul... å suget vart ju så stort att jag åt mellan 8-10 godisbitar mitt i veckan åxå.. å jag mådde dåligt över det å det låter säkert sjukt i era öron men jag mådde dåligt över de.. så jag försöker jobba med den biten åxå men det är helt klart den tuffaste biten... kommer jag någonsin lyckas med det?? kommer jag någonsin kunna äta lite godis lr ta en fika mitt i veckan utan å få ångest å må dåligt över de??

Den här resan har vart den bästa jag gjort å nu pratar jag inte bara om kostschemat utan från dag 1 när jag sa nej till å vara så stor som jag faktiskt va.. det har vart en tuff resa men många hinder men jag har tagit mig över alla å jag har gått ner massor jag mår mycket bättre idag behöver min kropp å mitt huvud träning för att må bra.. och jag är en gammal soffpotatis som typ va bästa vän med godis å chips skålen... men allt handlar om att man verkligen måste vilja till 110 % å när man kommit dit så finns de inget som kan stoppa dig.. Allt sitter i huvudet hela tiden.. som när jag blir godissugen då är det mina hjärnspöken som är på besök å ibland kan jag hantera dom å ibland inte, men jobbar med å inte se dom gångerna som misslyckanden men det är tufft..

För er som vill börja den här resan jag har hoppat på, till ett sundare liv säger jag bara go for it.. Kan jag så kan du/ni.. å det kommer dyka upp dagar som är tuffare än andra, när lusten å orken inte riktigt finns men ta er i kragen å gör de ändå.. då känns det lite extra bra efteråt :)
Mina hinder har vart många å stora så det är ingen lätt resa men livet är inte lätt ;-)

Jag behöver träning för å må bra.. träning är nåt bra ♡♡♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0