Uppdatering

Vecka 2 på kost schemat har vart lite halv tuff.. tror de va i onsdags då kroppen skrek efter socker fy fan va hemskt de va...
Mitt humör va inte å leka med kan jag lova blev förbannad för ingenting typ så när jag kom till jobbet på kvällen så hade vi fått ett påsk ägg å att ha skiten framför sig när man typ klättrar på väggarna va riktigt för jävligt så jag åt nog 8-10 godisbitar hade räckte med 5 men pulade in några extra å fråga mig inte varför ;)

Det har inte blivit någon träning sen i måndags.. Alexander har vart sjuk å är inte riktigt frisk än heller så känner att mina träningsskor kommer börja damma snart... Men självklart går Alexander först de va inte då jag menade men önskar jag hade tid å ork till båda delarna men defunkar inte riktigt då jag jobbar.. 
Men bara hoppas de inte blir så tungt när man väl drar igång igen.. tycker de e lättare å hamna i svackor när man haft ett uppehåll så vi får se hur de kommer gå.. längtar gör jag i alla fall...

Idag är vi bortbjudna på påskmat kl 13 å de ska bli sååå jävla gott efter typ 2 veckor på kostschema ska verkligen passa på å njuta idag av allt jag äter lr försöka kanske jag ska säga.. huvudet fungerar inte riktigt på samma sätt när jag går på kost schema ibland kan jag få ångest om jag äter nåt jag inte borde.. allt sitter i mitt huvud å mitt tänk så det är bara jag som tycker att de va fel av mig å tex äta godisbitarna i onsdags.. men men det är väl så skallen funkar nu för tiden??

Vi hade påskäggs jakt här hemma imorse å de tyckte barnen va kul... Jag gömde alla ägg igår kväll när jag kom hem.från jobbet sen imorse va de dags å leta efter dom :)
dom vart jätte glada över sina ägg trots att de bara innehöll ett stort kinderägg ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0