Straffas :)

Imorse ville kroppen bara sova vidare va riktigt jäkla trött... Men efter gårdagens moffande så va de inte ett alternativ så jag tog mig upp fast kroppen ville sova vidare å sen bar det av ner till gymmet för ett arm pass... 
Nu efteråt känns de sjukt skönt men i morse va de sjukt tungt å kliva upp...
Imorrn bitti är det dags igen.. får se hur halsen å snuvan känns.. för känns de som idag så blir de å hoppa ben, rumpa å mage å börja om å köra ryggigen... vill inte riskera å bli värre å inte kunna träna alls så vi tar de lite lugnt å väntar me mage, rumpa å lår passet...

Idag väntar lite tvätt å plock här hemma.. å så hoppas jag på en pw vid lunch skulle vara sååå sjukt skönt å få in en sån idag åxå..

sen har jag ju även mina matlådor jag måste göra.... suck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0