Slaktat rygg

Imorse blev de ett rygg pass då snuvan fortfarande är på besök :/ så rump å ben passet får vänta ett tag till även konditionen får vänta känns skit tråkigt men men den träningen vi får är ju mycket bättre än ingen träning alls... 

Idag vid 13 ska jag å min böna ta en pw å de ska bli sååå skönt... Jag trodde de skulle vara mycket tuffare å komma igång igen efter 4 veckors frånvaro men det gick fan riktigt bra.. kommer ha tränat mån, tis, ons, tor å fre den här veckan å då kommer jag ha fått in pw:s 3 av dom dagarna åxå så tummen upp för första veckans comeback ;) sjukt nöjd hoppas verkligen på å kunna fortsätta i detta tempo även nästa vecka å veckorna efter de ;) sommaren är snart här så kroppen måste trimmas :)

Å på gymet släpper jag allt det är min terapi för själen.. när jag tränar så är jag i nuet vilket jag har svårt för annars så träningen har en sjukt stor betydelse för mitt mående.. å det känns helt jävla underbart å va tillbaks...

Markus sa till å med igår mamma jag tycker om när du är så här glad :) de är ju så jag alltid vill vara :) glad å må bra med mig själv.. och det är en ständig kamp när man inte riktigt trivs i sin kropp.. men jag ska lyckas... jag kommer nå mina mål jag måste... min familj är mitt allt det är tack vare dom jag kliver upp på morgonen...

Peppar peppar ta i trät inte känt nå direkt godis sug varken igår lr än idag.. å ibland kryper jag på väggarna bara jag klivit upp ur sängen... 
men idag kommer de gå galant för jobbar 10:30-13 å efter de blir de en pw me bönan sen hem en stund innan vi ska hämta på dagis sen iväg å provköra bilen vi hitta igår å sen börjar jag 18:30-20:30 igen sen är de ju hem å lägga sig så man orkar gå upp 5:40 imorrn för å hinna göra sig klar för gymet 💪💪💪



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0