Klump i magen

kom på att jag ska till gyn i morrn å bresa på bena.. Ta cellprov då de dom tog för några veckos sen  inte kunde visa nåt svar :/ för jag tycker ju det är så kul å springa där - NOT... Jag hatar de, man känner sig sååå jävla utblottad :(

Igår åt jag massa godis å skit riktigt ruttet gjort av mig men men gjort är gjort å jag å sandra h kom iväg på boxen igår kväll så de kändes skönt me tanke på vad vi hade stoppat i oss...

Har även hållt på å rensat lite å lagt ut på köp å sälj.. vissa saker blir sålda å andra inte men känns ju kul när man kan få in lite pengar på de saker man ändå inte vill ha kvar liksom. 

Nu är vi även klara med Markus presenter såååå jäkla skönt å ha de klart... blev en jäkla massa ninjago, skor å kläder... fatta att han blir 6 år redan vart tar tiden vägen???

Mina 3 busfrön är det full fart på.. för tillfället är alla friska å krya å jag hoppas det fortsätter så.. Nu har vi köpt parken korten åxå så vi kan aktivera barnen där några dagar under sommaren :) för vi har inte planerat nåt så inför sommaren utan tar de nog lite som de kommer :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0