Jobbar helg

Blev ingen träning i går å ingen idag för jobbar hela helgen.. men jag å sandra har pratat om att försöka få in träningen i veckorna så man får vila på helgen å jag jobbar ju 3 av 4 helger men nästa helg e jag ledig hela helgen å då är de familje tid delux :) 

I fredags bokade vi bil ♡ längtar massor tills vi har henne i våra händer :) sååå fin... bilder kommer självklart så fort vi har hämtat henne å när allt är klart med banken :)

Igår va vi å firade min guddotter som fyllt 1 år ;) men de vart ett snabbt besök innan de va dags för mig å jobba... jobbade 13-21 igår å 8:30-20:30 idag.. så lär va rätt trött ikväll...

Imorrn är de ny vecka å det innebär nya tag å dagen ska självklart startas me ett pass på gymet kl 6:30 :) bästa starten på dagen å veckan :) ska försöka få in träning måndag-fredag även denna vecka så man kan vila från träningen me gott samvete på lördag å söndag :)

undra vad min underbara familj gör i detta fina väder medans jag jobbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0