Jävla Depp

Sjukstugan fortsätter.. Alex är inne på vecka 2 och nu har även jag blivit sjuk :-( så nu lär de dröja ännu längre innan jag kan träna... suck, så jäkla irriterande... Det kryper i kroppen jag behöver min träning :/

Har ialla fall foodpreppat lite idag så nu har jag lunch å middag i 3 dagar känns skönt.. har fuskat me kostschemat både igår å idag inte haft lust å sköta mig när jag mår så här.. är ju inte hungrig men måste försöka skärpa mig fast jag e sjuk.. så hoppas de går bättre imorrn..





ska bli spännande å testa den lite nyttigare varianten av tzatzikin imorrn de va ju lätt så är den god lär de ju garanterat bli fler gånger :)

Imorrn bitti har jag satt larm på klockan för å ringa vc för idag när jag ringde 8:20 så sa dom att dom inte tar emot fler samtal vilket är sjukt dåligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0