Jag å lilleman hemma

Då är lilla Alexander inne på tredje veckan hemma :/ hoppas han kan åka till dagis imorrn för jag känner att jag behöver få vara å bara vila upp mig innan jag ska jobba och tanken är ju att jag ska göra de på onsdag.. Men vi får se hur lilleman mår under dagen...

Vi har börjat rensa å gå igenom vinden lite smått fsnns mycket gobitar där uppe vill jag lova.. Mycket har lagts ut till fördäljning och mycket har kastats... Jag har gjort ett mål å det är att jag ska få ihop 10 000 på de som ska säljas innan sista maj.. å jag tror redan de låg 4000 där när jag började då nu kämpar jag på för å lyckas... för dom ska sättas in på hus kontot å när de är gjort då börjar vi om här hemma med å få in mer pengar å målet kommer väl kanske vara 10 000 då åxå :)

Lite blir hämtat idag och lite blir hämtat imorrn vilket känns så skönt för är lite kaos artat här hemma med alla saker över allt sen är de ju as kul när pengarna kommer in ett litet steg närmare mitt mål liksom ;)

Träningen har stått still i 3 veckor nu det suger apa... men jag måste vänta tills halsen blir bra så det är liksom bara gilla läget... igår fuskade jag fast det va döndag japp jag kom i nån svacka igår.. barnen bara bråkade å jag hade as ont i skallen så jag tog till gamla takter å pulade i mig socker :/

Nä dags å gå upp snart första köparen kommer redan vid 9 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0