Gårdagen

Igår åt jag min kycklinggryta till middag å fy helvete va stark den blev haha... Hällde i mig 3 glas vatten till min lilla matlåda ;)


Jag städade å fixade även en del igår å vardagsrummet tror jag ja fick plocka i typ 20 gånger då barnen bara släpade in sitt skit dit hela tiden.. å likaså med hallen för där va de tydligen jätte kul å kasta runt alla skor...
Blev även en massa tvättande igår.. Blir å fortsätta tvätta å fixa idag :)
tänkte slänga in min å patriks kudde i alla fall å sen finns de alltid mer å tvätta :)

Jag förberedde även me lite mat igår.. gjorde potatis så de räckte till hela familjen frågade om dom ville ha å de ville dom :)




sen vart de 3 laxfileer men dom är inte med på bild så nu har jag lunch i 3 dagar :) såå skönt men dom dagarna går så jäkla fort bara hehe kommer snart stå vid spisen igen :)

sen va vi ute å cyklade lite med barnen men fan va kallt de blev efter en stund :/




och så avslutade jag dagen på gymet men om det va så smart vet jag inte.. känner ju av min hals. tror Alex kan ha smittat mig då han hostat på mig typ 100 gånger om dagen å jag va ju hemma med honom förra veckan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0