Det går bra nu - NOT

dagis ringer 7:30 å säger att christopher är sjuk.. jag förklarat att jag har jobbat natt å att jag är kvar på jobbet... säger att jag ringer Patrik å ber honom hämta christopher direkt...

Jag stressar hem från jobbet så putte kan åka iväg igen... har precis vart hemma med en sjuk Alex i nästan 3 veckor sen tog de 2 dagar innan det va christophers tur.. Jag är trött i både knopp å kropp då jag själv inte är helt frisk men men detska väl kännas att man lever ;-)

Å så lämnades bilen in på verkstaden idag efter att den bara la av i lördags å dommen va mycket värre än vi trodde :/ vi trodde typ att de bara va oljepumpen lr nå liknande men det va tydligen hela jävla motorn som va paj :-( 
så vi måste köpa ny bil.... ledsen, arg å besviken.. en JÄVLA stor utgift vi verkligen inte hade räknat med... så just nu suger allt sååå mycket skit...

Vill ner till affärn å köpa allt godis å skit dom har å bara trycka i mig....

Kommer de vända till de bättre snart???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0