0 diciplin = ÅNGEST

Dagen började as bra.. 6:30 blev de ett pass för bröst å axlar hem åt min frukost enligt kost schemat... Rastade jason å sen gick jag till Heidi för å följa med å lämna Noah på dagis han va super duktig å orkade gå hela vägen..

Sen ska jag å Heidi in på hemköp för att jag tänkte köpa en sallad då jag inte lagat några matlådor så de e ett måste imorrn.. Men på hemköp finns de ingen färdig sallad.. jag tppar fokus å vet inte alls hur jag ska göra nu... de stod helt still å jag kom liksom inte på nåt å äta som kunde ersätta salladen utan att vara onyttigt liksom så då kommer jag på den briljanta jävla ideen å köpa en massa fika bröd å dricka å jag får me syrran på samma jävla galenskap...
hur kunde jag tycka att de va smart å bra liksom????

Både jag å syrran trycker i oss lite å börjar snabbt må dåligt å få ångest.... 0 diciplin hade vi idag... va fan hände liksom???

så vi gick å hämtade jason å tog en pw i de underbara vädret å de vart en pw på 45 min å de va verkligen terapi för själen... det va helt underbart... 

Så jag är grymt besviken på mig själv idag... för allt handlar om hjärnspöken hela jävla tiden å idag vann dom kampen å det är inte ok... Jag mådde ju illa när jag hade ätit lite som jag oftast gör nu för tiden men ändå trycker jag i mig skiten... Jag måste ju vara trög... Kroppen behöver inte sockret utan de sitter i huvudet... Så jag hoppas på en bättre dag imorrn me kosten...

Nu ska jag dra täcket över huvudet å skämmas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0