underbara start på dagen..

tog mig i kragen å gick ner till gymet när dom öppnade kl 08.. hade egentligen ingen lust så hade inte såå stora förhoppningar men jag blev överraskad om jag säger så ;-) orkade jogga ihop 400 kalorier och gick ihop 100 kalorier så jag är super nöjd :)





körde lite magövningar på mattan åxå... att starta dagen på detta sätt är sååå jäkla härligt...

alla har tid å investera 1 timme några dagar i veckan på sin kropp och hälsa... man behöver inte ta sig till gymet man kan träna hemma, lr ta en pw..

Jag har ett mål på 4 kg på 4 veckor men vet att det är högt så här i slut tampen så har inte riktigt våga sätta de än :/ är rädd å bli besviken om jag inte lyckas... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0