Snart dags för jobb

P-mötet gick väl okej.. har en tid bokad med chefen imorrn då detta jobb äter upp mig inifrån, får se hur de går..

Hemma å tvätta en maskin å slänga ihop min middag dvs en sallad... rasta Jason å bege sig mot jobbet för ett pass 15:45-8:45
sen direkt efter jobbet imorrn till kontoret för mötet med chefen..

Hoppas tränings värken lagt sig lite tills imorrn... tanken är ju att jag vill gå å testa xtremefit passet innan jag bestämmer mig... man vill ju gärna veta vad det är liksom :-)

Jag vill må bra med mig själv och det gör jag inte för tillfället när jag ser mig i spegeln.... ytligt tycker säkert många men att investera i ett bra mående är det bästa man kan göra... Jag vill inte ha valkar som hänger över byxkanten.. vill inte gömma mig i stora mys kläder osv jag vill kunna ta på mig de jag tycker är snyggt och trivas i de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0