shit alltså...

träningsvärken började jag känna av redan igår kväll men när jag skulle upp ur sängen i morse haha herregud alltså...

att jag maxade kroppen igår känns idag kan jag lova... har sjukt ont i vader, lår, rumpa, mage å nedre delen av ryggen...så får se hur de kommer gå å jobba inatt med detta ;) men först har vi p-möte vid 8:30 så måste tragla mig dit åxå me denna värk :)

får se hur fan kroppen mår imorrn kväll när det är dags å testa xtremefit för med denna träningsvärk så lär de ju inte ens vara möjligt :/ är ju en hel vetenskap å gå på toa just nu vill jag lova.. när man ska sätta sig de värker å bränner i hela låren å rumpan... men är sjukt stolt över mig själv bara å kämpa vidare å när man får träningsvärk då har man ju kört på hårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0