Sep. 11, 2014

Jag är inne i en period där de känns extra tufft just nu, jag känner mig trasig och mår inget vidare och tror väldigt mycket av de beror på jobbet och hela situationen där... känns som man trasar sönder innifrån...

Jag måste hitta tillbaks till mig själv och terapi för kropp å själ är träning för mig... när jag tränar mår jag bra.. när jag ser resultat mår jag bra...

självklart får min familj mig å sväva på moln men dom kan tyvärr inte hjälpa mig med trasighets känslan utan den måste jag jobba på själv och det kommer jag göra med hjälp av träningen...

Jag mådde så jäkla bra på xtremefit passet igår å jag mår bra när jag är på gymet man får ta den här kampen mot sig själv och jag vet att träningen kommer göra att jag kommer hitta mig själv igen men hur lång tid de kommer ta de vet jag inte...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0