huvudvärken kvar :(

huvudvärken vill inte riktigt ge sig :/ fattar inte vad det är.. så jag vilar mer än vanligt nu... idag ska jag börja med å dricka mer vatten då jag är dålig på de å sen blir de även lite frukt idag så får vi se om de går åt de bättre.. tog en alvedon igår när jag skulle lägga mig så jag slapp somna med huvudvärk å de kändes skönt... Läkaren sa ju på vc att jag måste jobba på min stress hon skulle boka tid åt mig så jag kan gå å prata om mitt stora problem med min stress...

så jag försöker njuta av dagen å så försöker jag å inte stressa men inte lätt alla gånger men jag jobbar på de för kroppen mår inte bra av å hålla på som jag... så när huvudvärken är borta vill jag börja med min träning igen för där mår jag bra :)

nä nu blir de lite mer vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0