Fredag

hade ju tänkt träna en sväng nu på morgon kvisten men det blir svårt nu... fick hem en febrig alexander från dagis igår...

jag frågade putte när jag kom hem från jobbet igår kväll om alex hade fått en supp innan han la sig, men de hade han inte så jag har vart uppe ett par gånger i natt å känt på honom... är så jäkla rädd att den blir för hög. för han brukar kunna få hög feber..

hoppas han sover MYCKET idag för det är ju det bästa när man är sjuk... jag har i alla fall startat en maskin tvätt för jag har en del tvätt idag.. christopher sa att han har kissat i sängen inatt så de blir å tvätta rubbet i både hans å markus säng för såg atr han hade slängt ner markus täcke till sin säng..

finns även endel plock å städ som vanligt men får se hur mycket som hinns med me en sjuk aldxander hemma...

hoppas orken till ett pass finns ikväll när dom andra kommit hem..

Kommentarer
Postat av: Anonym

röker du?

2014-09-12 @ 15:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0