Ambulans

Fy vilken dag... Christopher gick å la sig en stund för å sova strax innan lunch för han hade lite ont i magen sa han... han vaknar efter kanske 20 min å skriker å gtåter aj min mage å han vrider i sängen.. känner på honom han är varm så jag ger honom alvedon.. alvedonen gör honom sval men magsmärtan kommer tillbaks... den går i vågor... efter en stund bestämmer jag mig för å ringa 112 å hon på larmcentralen hör hur han skriker av smärta ambulansen kommer å just då skriker han å har ont.. vi åker upp å han kämpar för å stå emot smärtan där uppe de ser jag lång väg.. till slut säger han mamma bär mig det gör ont i magen... jag säger till å dom meddelar läkaren.. prover tas.. väntan är lång... men tillslut kommer dom fram till att allt ser bra ut.. vi får åka hem å avvakta som dom så fint säger.. över 4 timmar på akuten utan nån direkt hjälp :/

jag är så ledsen å besviken.. så ont som han har haft...











han har vart såååå duktig hela tiden på akuten så jag lovade att han skulle få.välja nåt från leksaks affären





va ingen tvekan om detta val kan jag lova :)

nu hoppas jag han får sova inatt då de vart en lång å jobbig dag för honom :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0