välja..

Igår ville christopher vara hemma så jag hade honom hemma.. bara de att jag inte bloggade om de..
men 90% av gångerna vill dom till dagis å då får dom åka.. klart jag vill umgås med mina barn men förstår att dom vill till dagis där dom har sina kompisar..

men det kanske är fel av mig å låta dom välja de själva ??

vill inte verka otrevlig på nåt sätt men vet fler som har sina barn på dagis/fritids för å få lite tid för sig själv och det är ingen som reagerar lr säger nåt om det men de känns lite som så fort de gäller mig så ska alla yttra sig...

ni får tycka vad ni vill om mig, att jag är en dålig mamma lr what ever..
Jag vet vart jag står här i livet när de gäller min familj..

å jobbet jag har tar slut i maj som det ser ut nu å det är ju inte säkert jag får nåt nytt direkt å då ska barnen ner till 15 h igen så jag låter dom välja om dom vill till dagis lr inte nu när jag är ledig.. och ser ni nåt fel i de så får ni göra de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0