Tack för omtanken

du som komenterade ang mitt inlägg 2 pass om dagen..

först vill jag säga tack för omtanken :)
jo då jag ska känna av vad kroppen säger ang min träning men känslan jag känner på gymet är obeskrivlig...
All stress å alla bekymmer bara ramlar av det är verkligen här och nu...

Jag jobbar jätte mycket med å hitta tillbaks till mig själv just nu..
och är jätte kluven ang tabletterna läkaren skrev ut mot depression.. vågar jag ta dom? är rädd att dom kan ha motsatt efftek.. just nu är det mycket tankar kring dom.. har inte hämtat ut dom än... men tänk om dom är jätte bra för mig?? aningen kluven?? svar ja..

Ska försöka hinna med 2 pass på gymet imorrn åxå tanken är att de första passet ska vara när dom öppnar 6:30 å jag sover inte riktigt bra än så får se om jag orkar så tidigt men hoppas..

vill tacka alla mina nära å kära som stöttar mig just nu.. jag känner mig som ett tomt skal så tror det är därför jag "flyr" till gymet det har blivit min fristad..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle gett pillerna en chans. För dagbok hur du tycker att du mår när du äter dom. Gå tillbaka efter några veckor o läs o se om det blivit bättring. Kan ju ta 2,5 v innan kroppe blir van med dom. Heja!!

2014-10-10 @ 09:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0